همه چی درست میشه

سختی ها یه روز تموم میشن و سختی های جدید جاشون رو میگیره 

هیچکی پشت و پناهم نشد و بازم خودم دستمو گذاشتم رو زانو هامو بلند شدم و رفتم تو دل ماجرا !

همه ی روزهای گذشته مثل هم نبودن ، شاد بودم ، غمگین بودم 

سختی کشیدم 

اشک ریختم 

اما همشون تموم شد 

حالا باز یه سختی دیگه سر راهم سبز شده 

 میدونم این یکی هم تموم میشه 

اما کاش یکی بود که بهم میگفت نگران نباش همه چیز درست میشه 

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن باقرلو چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

الهی که سال ۹۱ سال خوبی واست باشه تاواریش ...

حتما هست با این دعای خوب تو تاواریش جان

محبوب چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://mahboobgharib.blogsky.com

همه چی درست میشه عزیزم ... همه چی درست میشه مسی نازنینم... همه چی درست میشه ... این تنها جمله ایه که من بهش امیدوارم

تو میگی پس درست میشه

rigour جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.rigour.blogfa.com

یعنی تموم میشن؟سختی ها؟

امیدوارم هنوز

دکولته بانو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

عزززززززززززززیزم ... معلومه که همه ی سختی ها یه روز تموم می شن ... یه روزم نوبت ما می شه خانومی ... به قول محسن:
رد می شن ابرای بد از سرزمین سر ما
تا رنگ آبی بگیره باز دوباره پیکر ما
یه روز دوباره آسمون، خورشیدشو پس می گیره
یه روز که می رسه عزیز، نوبت بال و پر ما ...

چقدر دلم برات تنگیده بود ... ذوق کردم دیدم آپی ... پیشاپیش عیدتم مبارک خانومی ...

مرسی مریمی
خیلی مرسی
خدا کنه یه روزم نوبت ما بشه

رضا قلی پور یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://sepitameh.blogfa.com

مهسای عزیز
پیشاپیش سال نو را به شما تبریک گفته و امیدوارم که سال جدید همونی باشه که میخوای باشه....شاد باشی .

مرسی رضا جان

گارسیا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.draft77.com

مسی کاش یکی هم به من بگه
روزام شده عین هم
همش سرد و تاریک
فقط حفظ ظاهر میکنم...

برای من توصیف نکن
من همشو از برم

پاشا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

این نیز بگذرد....اما کاش کمی آنطرفتر بگذرد... هی از روی ما نگذرد

پاشا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

ولی نزارید تنها بمونید....
دنبال یه دوسته خوب بگردین...پسر یا دختر.مهم اینه که یه دوست باشه.
انشا... پیدا میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد